fredag 5. november 2010

Utfordring Ett Trykk 05/10


Jeg fikk en mail fra Lena Katrine med et spørsmål om jeg ville være med på utfordringen i Ett Trykk.
Selvfølgelig ville jeg det, det er jo en ære og glede å bli spurt :)
Jeg fikk tilsendt de flotte Bestemor og Bestefarstemplene fra North Star Stamps
og slik ble mine bidrag.


 Bestemor er fargelagt med Promarkers,
mønsterpapir fra The paperloft-Back Country.


Glossy accent på brilleglass og crackle accent på koppen.


Fulgte skissen inni også.

Og så det koselige Bestefar stempelet.
Mønsterpapir fra Rusty Pickle-chocolate bunnies
QK photo-corner
MS punch- arch lattice.
Stemplet med Archival Ink-coffee

samme skisse inni.

Takk for alle besøk og varme kommentarer.
velkommen igjen:)

3 kommentarer:

  1. Kjempefine kort, flotte papirer og flotte stempel.
    Ha en fin helg, klem :)

    SvarSlett
  2. Så nydelige kort! Begge to:)
    Koselige motiver og flott pyntet.
    God helg, klem:)

    SvarSlett
  3. For noen utrolig herlige kort! :D

    SvarSlett